Cetec-Gauss, коротка історія і розбір найцікавіших екземплярів

Про маловідому американську компанію, яка виготовляла студійні монітори і компоненти для професійного аудіо

Cetec- gauss описують американці так «A short lived incredible line of speakers that vanished into oblivion.»

Фірма виготовляла професійне студійне обладнання найвищого рівня, але проіснувала дуже недовго. Серія динаміків Cetec-Gauss була створена інженерами-вихідцями з JBL Бартом Локарті і Едомом Меєм

Нижче показано їхній  кар’єрний шлях

http://www.aes.org/aeshc/jaes.obit/JAES_V42_3_PG208.pdf

JBL>Cetec-Gauss>TAD/Pioneer exclusive

Дані динаміки широко використовували westlake audio i optonica

Повернемося до самих динаміків…

Gauss 5831

Виготовлявся до 1978 року, коли змінився порядок нумерації, однак наступник, на відміну від 5831, вже був не на alnico,а на фериті і звучав зовсім інакше при схожих характеристиках

Барт Локарті та Едом Мей після того як перешли в TAD, зробили копію 5831 з лише однією відмінністю- діаметр 16 дюймів замість 15 і назвали її TAD TL-1601. Зроблено це було, щоб уникнути патентних війн з Cetec-Gauss

Детальніші характеристики:

Gauss HF-4000

Серед СЧ-драйверів найбільший інтерес представляє модель gauss hf-4000- компресійний драйвер 2‘‘ на alnico.

Реальний робочий діапазон 500Гц-6кГц, різати можна досить низько- до 500Гц другим порядком(згідно з рекомендацій)

Порівняно з легендарним TAD-4001 виграє в СЧ-діапазоні і програє у ВЧ

Нижче додається ще певна інформація по Gauss

https://www.ln271828.net/Gauss_preface.html

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *